piątek, 3 października 2014

MOBILE FREEZE # 6 AND NICE SURPRISE FROM DOLLY COCOSSINO

 Witam i zapraszam na przegląd wrześniowych migawek wybranych z mojego konta na instagramie.

Drugie śniadanie z synkiem na powietrzu czyli herbatka i słodkie wypieki z Vesuvio Bakery.
 

Talerzyk- motyl z pchlego targu. Skradł moje serce od pierwszego wejrzenia!
 

 W zestawieniu nie możego zabraknąć mojego rozpieszczonego kota! Wrzaskunek podczas drzemki:)

Surowe daktyle zakupiłam w ramach eksperymentu. Początkowo są cierpkie i twarde i raczej nie nadają się do jedzenia. Opłukane i wysuszone owoce wkładamy do papierowej torebki i przetrzymujemy kilka dni w pobliżu jabłek. Zmieniają kolor na brązowy i są nieziemsko słodkie i mięciutkie!
 Truskawkowe pianki na gorącej kawie - czyli zwalczanie chandry przy czasopismach w niezdrowy sposób;)
 Sympatyczny, choć mikroskopijny gość  przyniesiony na gałązce z ogrodu.
 Zielone koktajle wciąż są stałą pozycją w moim menu. Zdrowe, pyszne i łatwe w przygotowaniu.
 Miniaturowe dynie baby boo są przeurocze. Ogromnie się cieszę, gdy mogę nimi ozdobić swój dom!
W sobotniej szkole języka polskiego mieliśmy niezwykłe spotkanie z panią Ewą Chotomską. Przyznam że byłam wzruszona taka podróżą do czasów dzieciństwa i to akurat w dniu swoich urodzin:) Mamy pamiątkowe zdjęcia i książki z autografami nie tylko pani Ewy, ale także jej sławnej mamy - Wandy Chotomskiej!
Planuję napisać Wam więcej o tym spotkaniu:)

Na koniec zostawiłam prezentację wspaniałych "cukiereczków" jakie otrzymałam w ramach rozdania u Dolly Cocosino. 
Już dawno nie brałam udziałału w tego typu blogowych zabawach, a tu taki fart!

Dolly obok pierwotnie zaprezentowanych fantów rozdania, przysłała wspaniałe dodatki!
Słodycze, puzderko z aniołkiem, uroczą ściereczkę w groszki i przepiękną świeczkę w jesiennym klimacie.

Z przyjemnością przystąpiłam do używania tych kobiecych drobiazgów i już wiem, że nic się nie zmarnuje:)
 Dolly jako ekspert i pasjonat sztuki dbania o kobiecą urodę, sprawiła mi tą nagrodą wiele radości.
 
Jeszcze raz ogromnie dziękuję, a wszystkim moim Czytelnikom życzę udanego weekendu !
 






19 komentarzy:

  1. Same piękne zdjęcia!!!! a Cukierasków zazdroszczę i to baaaardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę powodzenia w innych rozdaniach:)

      Usuń
  2. Daktyle w tej postaci widzę pierwszy raz w życiu! :) Najbardziej mnie urzekł sposób na chandrę ;)) Podejrzewam że skuteczność wysoka :))
    Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, tu można nabyć wiele darów matki natury. Niektóre bardzo egzotyczne i ze względu na alergię boję się ich próbować. Daktyle jednak znam i używam. To był fajny eksperyment, choc nie można za długo w domu przetrzymywać.
      Masz rację że skuteczność sposobu wysoka, ale niestety i w sadełko idzie;) Uściski!

      Usuń
  3. Dziekuje kochana za takie wielkie wyróżnienie - nie spodziewałam sie ! Zdjecia piekne ! Jak zwykle zreszta :) bardzo lubie takie zdjęciowe tygodnie u Ciebie. Talerzyki motyl skradł moje serce rownież. Serdecznosci zza koła polarnego tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dolly nie mogłabym postąpić inaczej! Jeszcze raz pięknie dziękuję i za nagrodę i za wszystkie miłe słowa:)
      Wrzaskunek mruga oczkiem w stronę koła polarnego:)

      Usuń
  4. Wrzaskunek cudowna - śpiąca królewna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne migawki. Zazdroszczę tego talerzyka-motylka, cudo.
    Ślimak tak samo mnie rozczula jak śpiący kotek ;). Oby październik był tak samo udany.
    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Kasiu za odwiedziny i miłe słowa. Tobie również życzę udanego paździenika i pozdrawiam!

      Usuń
  6. fajny post kochana!:) i ta twoja wygrana . super zestaw :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko:) Kosmetyki zużyję z przyjemnościa:)

      Usuń
  7. Super, cieszę się, że wygrałaś a prezenty w sam raz na Twoje urodzinki. Wszystkiego najlepszego Oleńko, samych jasnych dni Ci życzę, miłości nieskończonej i dobroci od ludzi.
    Z tymi piankami to już przesadziłaś, hihi. Nie moja bajka ale kubek rewelacja więc niech i te pianice będą.
    Nic w weekend nie zrobiłam bo udział w rajdzie wzięliśmy i dogorywamy przy kompach. Nawet za bardzo ruszac ręką mi się nie chce, padłam, ale w tym tygodniu muszę się zmobilizowac. O matko, jak ja jutro do pracy wstanę!!!!
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kajko:) Serdecznie dziękuję za życzenia:) Takie pianki pojawiają się u mnie od naprawdę wielkiego dzwonu! Chceliśmy zaspokoić ciekawość I spróbować pewnego amerykańskiego deseru:)
      Fajnie że miałaś udany weekend. Wierzę, że jutro mimo wszystko będzie miły dzień:) Uściski!

      Usuń
  8. uwielbiam takie podsumowania tygodnia/miesiąca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny zestaw zdjec:) Lubie takie wpisy, wiesz poczytalabym tez o Twoim zyciu w USA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję ;-) Twoja propozycja jest dla mnie wyróżnieniem, ale nie wiem czy byłoby to coś interesującego. Czy mogłabyś mi napisać dokładniej jakie tematy Cię interesują? Proszę jednak o zrozumienie - zależy mi na zachowaniu prywatności i nie planuję opisywania czy pokazywania moich bliskich. Świat jest mały, a ja już trochę złych zjawisk widziałam:(
      Z czasem nabrałam także pokory do tego co tu się dzieje i jak szybko wszystko się zmienia.Nie chciałabym się zgrywać na mądralę i dlatego też pisząć coś o NY zaznaczam że to bardzo subiektywne opisy.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. I jak tu nie lubić Twoich zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!