poniedziałek, 13 października 2014

CREATIVE BLOG TOUR

Witam i zapraszam na wpis, który powstał dzięki zaproszeniu do zabawy Creative Blog Tour.


Zaproszenie to otrzymałam od Kami i jest ono dla mnie ogromnym wyróżnieniem.
Ogromnie za nie dziękuję!
 Nasze drogi w blogosferze połączyły się dzięki zamiłowaniu do rękodzieła. Później okazało się że mieszkamy w sumie niedaleko siebie, ale osobiste spotkanie wciąż pozostaje  w strefie planów.
Mam nadzieję ze krótkoterminowych!
Tymczasem podziwiam  prace Kamili i czerpię inspiracje. Także gdy szukam ciekawej książki do przeczytania. Odwiedzająć jej stronę "Moje codzienne życie" będziecie zachwyceni jej misternymi haftami i kolorowymi dziergadełkami. Kamila, podobnie jak ja, lubi dzielić się ze swoimi czytelnikami fotografiami z ciekawych miejsc i codziennych małych i większych radości.
Szanowni Państwo! Oto Kamila! 
 

 
 Zasady zabawy zobowiązują do odpowiedzi na kilka pytań.
Oto one:

1. NAD CZYM OBECNIE PRACUJĘ?

W dziedzinie rękodzieła, priorytetem jest dla mnie wykonanie ocieplacza na szyję dla mojego synka. Codziennie przybywa po kilka rzędów. Na ukończeniu mam mały haft, a w planach kilka dzierganych drobiazgów na szkolny kiermasz.
Przygotowuję wpisy o Świętym Mikołaju, naturalnych sposobach na aromatyzowanie naszego mieszkania i oczywiście coś z kuchni. Za mną sympatyczny weekend i wizyta na farmie. Może uda mi sie zaprosić Was na kolejną  wirtualną wycieczkę?

2. CZYM MOJA PRACA ROŻNI SIE OD INNYCH?
Moje poczynania w blogosferze są bardzo spontaniczne.
Chcę dzielić się z czytelnikami moimi pasjami i radościami z różnych dziedzin życia. Zależy mi na tym, aby mój kobiecy pamiętnik zachęcał czytelników do czerpania radości nawet z rzeczy małych. Mam nadzieję że swoimi wpisami zainspiruję kogoś, aby troszkę zwolnić, poświęcić wiecej czasu dla bliskich czy swojego zdrowia.

3. DLACZEGO TWORZĘ I PISZĘ BLOGA?
Różnego rodzaju prace ręczne towarzyszą mi od najmłodszych lat. Ciekawość i niekiedy potrzeba chwili popychają mnie do próbowania sił w różnych technikach. Nawet małe sukcesy przynoszą ogromną radość i sprawiaja, że chce sie więcej. Życie czasem wymusza krótsze lub dłuższe przerwy, ale powracam - zarówno do rękodzieła jak i pisania bloga. Czy wiecie że nieługo minie 6 lat od pierwszego wpisu? Poprzez prowadzenie swojej strony mogę dzielić swoje zainteresowania i pasje z innymi.  Nieoceniony jest ogrom inspiracji i pozytywnej energii jaką otrzymuję  od osób poznanych właśnie dzięki takiej działalności.

4. JAK WYGLĄDA MÓJ PROCES TWORZENIA?

W mojej działalności jest sporo miejsca na "wymuszoną" spontaniczność. Jest to strefa "HOBBY", która musi ustąpić innym, ważniejszym sprawom.


Zabawa Creative Blog Tours pozwala na poznawanie kolejnych utalentowanych i kreatywnych osób, które do blogowego świata wnoszą swoją pozytywną energię.

Pozwoliłam sobie zaprosić  do udziału w niej trzy niezwykłe kobietki. Wszystkie wspaniałe, utalentowane, serdeczne i ciepłe osóbki.
Cała trójeczkę znam już od kilku lat i niech ten fakt świadczy o niezwykłej nici porozumienia jaka między nami się wywiązała. Jesteśmy rozsiane po różnych stronach świata, a z jedną z nich udało mi się nawet spotkać osobiście. W marzeniach i planach kolejne takie spotkania.
Znajduję się w posiadaniu wielu prac każdej z dziewczyn. To wyjątkowe przedmioty, które przekonują mnie do ich zdolności.
 
Wypełniając ostatnie swoje zadanie w tej sympatycznej inicjatywie, przedstawię Wam je nieco bliżej .

 Zdecydowałam się na kolejność alfabetyczną, dzięki czemu pierwsza wybrana przeze mnie blogerka to:
Alexandra ("Moje Pasje")

W hobbystycznej twórczości Oleńki dominuje scrabooking, jednak nie obca jest jej fotografia, kulinaria i podróże. Na jej stronie znajdziecie w charakterystycznym już dla niej stylu,wspaniałe kartki okolicznościowe, albumy i różnorodne prace, uświetniające wręczane upominki.
Jej prace są radosne, kolorowe i tak pięknie uśmiechnięte jak Ola.
 
 
Drugą wybraną przeze mnie dziewczyną jest Brygida("W moim magicznym domku") 
Zarówno internetowy jak i prawdziwy dom z ogrodem Brydzi są magiczne.
Na swoim blogu pokazuje obok swoich wszechstronnych prac ręcznych także wspaniałe arażacje ogrodu i domu.  
Znajdziecie u niej także ciekawe fotorelacje z podróży.

 
A teraz przyszedł moment by ujawnić kto jest moją trzecią wybranką.
 Jest nią Ewa ("Art Wytwórnia")
To pełna energii, bardzo wszechstronna osóbka, którą poznałam dzięki..... tortom pieluszkowym! Zwróciłam uwagę na jej raczkującego wówczas bloga, także dlatego że miała mnóstwo nietuzinkowych pomysłów na to, aby uświetnić i spersonalizować prezent i życzenia. Od poznania Ewy minęło sporo czasu, a ona wciąż nie przestaje mnie zadziwiać nowymi pomysłami i tempem w jakim powstają jej prace.
Jeśli słyszeliście określenie "człowiek - orkiestra" to właśnie taka osobą jest Ewa!
 

 Na koniec pragnę jeszcze raz bardzo podziękować Kamili za zaproszenie do tej zabawy, a Koleżankom za zgodę na jej kontynuację. Dziękuję za nadesłane zdjęcia i zgodę na publikację Waszego wizerunku!
Z wielką przyjemnością przygotowałam ten wpis i gorąco polecam odwiedziny u tych wyjątkowych Kobiet!
 
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Olu, z wielka przyjemnoscia przeczytalam Twoj wpis:) Zabawa fajna, bo znowu poznalam nowe, ciekawe miejsca w blogosferze i z przyjemnoscia bede je odwiedzac:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie I serdecznie polecam blogi wspomnianych koleżanek:)

      Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Olu ! dziękuję Ci za przemiłe słowa pod moim adresem:) Z wielką przyjemnością wyruszyłam w podróż by odwiedzić blogi pozostałych dziewczyn !!! ta zabawa rzeczywiście pozwala poznać nowe, interesujące osoby i ich rękodzieło.
    I przy okazji poznałam kolejne fakty z Twojego życia choć tak jak piszesz znamy się już długo:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brydziu! Wszystko co o Tobie napisałam to oczywista oczywistość;) Blogów jest wiele i nigdy nie wiemy kiedy trafimy na prawdziwą perełkę. Warto zatem czasem zaglądać w nowe miejsca:)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Fajna ta zabawa, musze zaraz zajrzec na blogi, o ktorych wspomnialas. Pozdrawiam cieplutko. Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Oleńko, dziękuję za miłe słowa!!!
    Muszę się zabrać za tą zabawę, tylko ten czas tak goni....a tyle rzeczy do zrobienia i czas wyjazdu się zbliża (TIK TAK, TIK TAK)
    Całuję i do potem Skarbie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!